attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 15. února 2018

EXPLODING BOX | Zamilovaná krabička s foamiranem


Červená není moje barva. Nikdy jsem ji moc nemusela, přijde mi moc výrazná a já mám radši barvy pastelové. Ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy! Po letošních Vánocích jsem dostala chuť na tvoření s červenou barvou! Že by to bylo tím, že jsem si oblíbila jednu červenou košili? Každopádně jsem zjistila, že moc červeného v zásobách nemám, a tak jsem zavítala do papírové zahrádky a skoupila všemožné červené. A zamilované. Když je ten Valentýn, že jo.

A protože jsem si po fotkovém maratonu (kuk sem, tady a tu) chtěla odpočinout, koupila jsem si i polotovar exploding boxu, který je super. Je pevný a všechno krásně sedí. Na ozdobení krabičky jsem si vybrala papíry Allo Allo od UHKGallery a Colors of love od Piatku. Oblepila jsem celou krabičku a pak už zbývalo jen dozdobit…

A tady přišel na řadu foamiran a byl to největší kámen úrazu. Doma už mi nějaký ležel půl roku netknutý. Teď mi ale v objednávce přišla krásná tmavě červená barva a já si řekla teď nebo nikdy. Kytičky i listy jsem dělala co nejjednodušší, jen jemně nakroucené a do středů jsem použila černé pestíky nebo perličky. Ale řeknu vám, bylo to mega náročné. Tvary jsem si totiž řezala na plotru na nové neodzkoušené! mezipodložce. A jak jinak celé se mi to přilepilo, nešlo to dolů, navíc jsem to chytře sloupávala u roztopeného topení, takže se mi to trhalo a roztékalo… No jo, začátečník…
Foamiranové květy spolu s těmi papírovými přišly na víko krabičky a pár jsem jich naaranžovala i dovnitř. Použila jsem i flitry, bílou třpytivou hvězdu, mosazný klíček, chipboardy a papírové výseky. A nesmí chybět i zamilovaný vzkaz.



Dlouho jsem přemýšlela, co dát doprostřed. Nakonec jsem se rozhodla pro papírovou krabičku se zavíráním ve tvaru srdce vyřezanou na plotru. A co je v ní? To už záleží na budoucím majiteli…
Tvoříte v barvách červené paletky? A už jste dali šanci foamiranu?