attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 25. ledna 2018

SCRAPBOOKING | DT CALL… vyšlo to?


V roce 2017 vyhlásily mé dva oblíbené scrapobchody DT call. A já měla tu nekonečnou drzost a přihlásila se. Proč drzost?  Papírovému tvoření se intenzivně věnuju teprve rok a stále je co zlepšovat… jenže to je nikdy nekončící proces a koneckonců se na to nemůžu ohlížet. A tak jsem to prostě riskla s vidinou toho, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. A taky proto, že mě taková věc vždy posune o kousek dál stejně jako účast v challenge. Jasně, srovnávat se sice nemá, ale když vidím ten můj projekt vedle ostatních projektů, tak lépe pochopím, kde mám ještě mezery a co je třeba zlepšit. A jak to teda dopadlo?

Pro DT call Scrapylife jsem si připravila dvě stránky. První stránku jsem tvořila z mé oblíbené kolekce Escape the Ordinary od Pinkfresh Studio a abecedy a výseků od Papero Amo.

Na druhou stránku jsem použila kolekci Happy Place Dear Lizzy od American Crafts, šití a krásné puffy abecedy od Heidi Swapp a Freckled Fawn.


Pro DT call Papero Amo jsem toho nalepila… no moc! Jak víte, Papero Amo je můj oblíbenec a mám od nich téměř všechny loňské Page, My Life i Card kity. Takže těch materiálů, ze kterých jsem vybírala, bylo opravdu hodně. Původně jsem měla v plánu poslat tuhle stránku z kolekce Život je krásný, doplněnou o různé výseky, samolepky a ozdoby od PA. Ale nešla mi vyfotit tak, jak bych chtěla, a zdála se mi příliš usedlá a ničím výjimečná.

A tak jsem poslala tuhle dvoustranu ze zářijovo-říjnového My life kitu. Je to jedna z mých nejoblíbenějších stránek.
No? A co teda? Jo nebo ne? Vy, co sledujete blogy Papero Amo a Scrapylife pravidelně, už víte. Tak jo, nebudu vás napínat. Nevyšlo to. Nebudu vám tady věšet bulíky na nos. Byla jsem zklamaná! A mrzelo mě to, protože jsem si fakt moc přála být součástí design teamu a tvořit a inspirovat a psát články. Na druhou stranu, vybraná děvčata se letos na obou blozích moc povedla a jejich první příspěvky jsou skvělý!

A víte co? Přání se plní! Jen občas jinak, než člověk čeká. A tak mám pro vás novinku, ze které jsem v sedmém nebi. Letos jsem totiž chtěla trochu proměnit materiály a nakoupit je i jinde než u PA. S PA určitě nekončím, jen ten objem trochu zkrouhnu. A jako první byl na mém seznamu Barčin Váš kreativní svět, kde jsem si už dlouho brousila zuby na ty nejnovější kolekce s tématy, které jinde nenajdete. A slovo dalo slovo a od února se budeme jednou měsíčně potkávat i na blogu Váš kreativní svět! Už se moc těším, co pro vás z těch skvělých materiálů vytvořím. V hlavě i na papíře mám už spoustu nápadů!

Budeme se každý měsíc potkávat na blogu Váš kreativní svět :)

A kdo nechce čekat do února, tak si může přečíst rozhovor se mnou. Takové to představení na úvod. Tady to je.