attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 5. dubna 2018

SCRAPBOOKING | Když se o tvém koníčku dozví celá rodina

Když se o mém koníčku dozvěděla celá rodina, stala se zajímavá věc. Nikdo se mě už neptá, co mi má zase dát k narozeninám nebo co bych chtěla, aby mi přinesl „Ježíšek.“ Nikdo už si s tím nemusí lámat hlavu a já najednou nepotřebuji wish list, který jsem si pro tyto potřeby udělala v bullet journalu (víc tady). Všichni to ví!

To je ta, co nás zásobuje těma papírovýma přáníčkama. To je ta, co mi dala hezkou krabičku.  To je ta, co jí každý měsíc (někdy i víc jak jednou!) chodí nějaké tajné krabice o rozměru 30x30. To je ta, co má velikánská alba narvaná k prasknutí a na zdi má vystavené ozdobené fotky. Tak jí nějaké ty serepetičky koupíme!


Ani letošní narozeniny nebyly výjimkou a já se tetelím blahem. Těhle krásných věcí není nikdy dost (ano, už je zde patrná „mírná“ závislost)! A rodina už v tom má jasno. A u papíru to samozřejmě nekončí, nabalují se k tomu další kreativní a DYI věci a já to pomalu nestačím zpracovávat.


Největší radost mi ale udělal letos můj muž. Jeden by řekl, že mě snad už ani nemůže poslouchat, když mu pořád dokola vyprávím o tom, jak v tomhle obchodě mají tolik krásných věcí, a jak mi přišly tyhle krásné papíry, a jak jsem se zase neudržela a objednala si něco navíc, a jak jsem si stanovila měsíční nákupní limit, který jsem zase překročila a mám z toho výčitky svědomí… 

Až vám domů přinese kytku a poukázku na nákup ve vašem oblíbeném scrapobchodě. Ach! Co já si koupím? :-) :-) :-)
A tak tvořím, tvořím ráda, tvořím téměř každý den. A dneska vyšel na blogu Váš kreativní svět další můj článek, tentokrát je to "zlatem vyšívaná" journalingová stránka. Přesvědčím vás, že do alba patří i stránka s minimem fotek a maximem textu? To aby ty zásoby pěkně ubývaly. Tak šup sem!