attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 19. dubna 2018

ALBUM | Kroužkové album Hello Beautiful


Tohle album vzniklo tak trochu náhodou. Pravidelně nepravidelně se účastním různých challenge. A při odesílání příspěvku do challenge u Papergarden jsem si postěžovala, že jsem promeškala koupi té nejněžnější dětské kolekce Cute & Co. od Piatek 13, a zeptala se, zda ještě bude. Dianka k mému nadšení odepsala, že bude, a o pár dní později byla naskladněna! Teď už jsem nemeškala a pro jistotu si přidala do košíku i překrásnou Hello Beautiful. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí, a já se naštěstí zeptala! :-D

Když mi kolekce přišly domů, dostala jsem náhlou chuť a nápad na vytvoření něžného dámského alba tak akorát do ruky. Co stránka to jedna fotka. A k tomu se perfektně hodila právě kolekce Hello Beautiful. A jak je album konstruované?
Základ tvoří papíry 15x15 cm z výše zmíněné kolekce, ke kterým jsem doladila jednobarevné papíry do počtu 18 listů. Do alba se tedy pohodlně vejde 36 fotek o rozměru nejlépe 10x10 cm.  Listy jsou vyšší gramáže, není třeba je tedy podlepovat. Jednotlivé listy jsou proložené bílými či barevnými záložkami a visačkami, kde je místo pro popisky k fotkám. Tyto záložky spolu s vellumovým a pauzovacím papírem slouží i jako oddělovače mezi fotkami a tím je chrání před nalepením na sebe. Stránky jsou dozdobené razítky a papírovými výseky z kolekce.  Na vnitřní straně desek je doplněná malá obálka zdobená ptáčkem na menší fotku nebo vzkaz.
 







Desky jsou udělané z lepenky o tloušce 2 mm. Jsou potažené krásnou černou látkou s bílými puntíčky a změkčené termolínem. Po krajích jsou prošity na stroji. Album je koužkové. Základ tvoří dva kovové kroužky o průměru 3 cm, které jsou v deskách zpevněny průchodkami. Horní kroužek je ještě zkrášlený kovovými ozdobami. Album se zavazuje na mašli.


Vrchní strana desek je ozdobená papírovými květy, chipboardy, krajkou a perličkami. A na zadní straně je přišitý nápis "You are unique," protože to jsme, milé ženy, všechny! Tohle album má svůj příběh a nejvíc mu budou slušet fotky nějaké "beautiful and unique" ženy spolu s fotkami jejích nejbližších.

Také jste si tuhle kolekci zamilovali? Přeji vám krásné květinové tvoření!

PS: Od ledna jsem tady na blogu s železnou pravidelností publikovala každý čtvrtek nový článek. Jsem moc ráda, že sem, mé milé čtenářky, chodíte, články čtete a necháváte mi milé komentáře! Moc mě to těší, nabíjí a posouvá dál! Děkuju! Chtěla bych pro vás psát kvalitní články a ukazovat vám to nejlepší, co vytvořím. Proto se na nový článek s tím mým NEJ můžete od dubna těšit každý sudý čtvrtek.

PPS: A kdo to nevydrží a chce víc inspirace, tak koukněte na můj instagram nebo facebook, tam publikuji svá "díla" několikrát do týdne :-)