attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 17. května 2018

PROJECT LIFE | Proč jsem si zamilovala značku Pinkfresh Studio?

Čisté a nadčasové vzory skvělé pro clean and simple styl. To je Pinkfresh Studio. Můj oblíbenec ve světe scrapbookingu. Jejich designy papírů jsem si už osahala,  a tak když jsem zahlídla tyhle razítka z kolekce Let your heart decide, tak jsem teda nechala promluvit mé srdce a putovaly do košíku. A už jsem si s nimi samozřejmě pohrála!

Razítka jsou z kvalitního polymeru, dobře se čistí, krásně tiskají a design je prostě k sežrání. Tak jsem si tak tiskala, zkoušela různé tvary a barevné kombinace na čtvrtku. Pak jsem si vyřezala z té čtvrtky kolečka a udělala tři přání ve žluto-zelené kombinaci. Udělala jsem si vodovková kolečka jako pozadí a doplnila to různými ozdobami.



No a samozřejmě jsem si k tomu dokoupila i tu kolekci v podobě kitu PA. Nešlo odolat. A nejvíc mě zaujala čtvrtka s knížkami. Ta je! Takže jsem si knížky pěkně vystříhala a použila už na dva layouty. První je do mého 6*8 albíčka (to vám představím někdy příště). Použila jsem tu i razítka. Stránka je sice strašně jednoduchá, ale seděla jsem nad ní dvě hodiny :-D Prý clean and SIMPLE :-D

Druhá stránka "víkend" je už o dost popracovanější, ale ve výsledku je tam nejvíc fotek a hlavně textu! Tolik textu jsem na layoutu ještě nedávala… Chtělo to trochu přípravy, vyměřování a hraní si s textovými poli ve Wordu, ale s výsledkem jsem spokojená. Normálně texty píšu rukou, ale k designu Pinkfresh Studio mi ty tištěné texty pasují víc. 




A když už jsem byla v tom tvoření s Pinkfresh Studio, sáhla jsem i do starší pro mě ikonické kolekce Escape the Ordinary, o které jsem pěla slova chvály už tady, a skombinovala ji s kolekcí Cestování od Papero Amo. První stránka je úvodní do 6*8 alba a je o mně. Ha! Tvořila jsem ji do květnové challenge pro Scrapylife



No a pak jsem si rovnou udělala i druhou stránku, kde jsem použila výsek s popiskem "super máma". Po roce a kousek jsem ho konečně zužitkovala! Jooo! Máte taky nějaký materiál, který chcete nutně použít, ale prostě nemáte kde a jak?



Co vy a Pinkfresh Studio? ANO nebo NE?