attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 23. srpna 2018

SCRAPBOOKING | Jak darovat radost? V šestihranné krabičce.


"Co jim jenom dám?" chytala mě tak trochu panika. Přece jenom když člověk jede na návštěvu za holkama do Papero Amo, nemůže jim přivést cokoli. Chce to NĚCO suprového. Tohle byl ale opravdu tvrdý oříšek. Co darovat královnám papíru? Přiznám se, že mlhavé představy se rýsovaly čtvrt roku a nakonec jsem vše dotvářela na poslední chvíli. Co jsem jim nakonec přivezla?

Měla jsem představu nějaké krabičky, do které dám něco dobrého na mlsání a pak nějakou drobnost. Po zdlouhavém pátrání na pinterestu a zvažování různých typů krabiček jsem narazila na zlatou žílu. Znáte návrháře krabiček? Od teď to bude váš nejlepší kamarád. Všechny (ne)možné tvary krabiček a přizpůsobitelné velikosti. Omezeni jste jen vlastní
fantazií.

TIP: V návrháři krabiček si můžete vytvořit jakoukoli krabičku podle rozměrů dárku.

Já jsem si vybrala tvar šestihranného polygonu. Výšku krabičky jsem si nastavila na 12 cm, uložila ji ve formátu svg a vyřezala na plotru. Šablonu si ale můžete stáhnout i v pdf, vytisknout na papír a vystřihnout. Pak už jen naohýbat podle přerušovaných čar, slepit a dozdobit.

TIP: Pokud řežete tvar na plotru a ukládáte ve formátu svg, upravte si před řezáním v programu určeném pro plotr přerušované čáry. Jinak se vám vyřežou čáry plné.

Na krabičky jsem použila kolekci Turn The Page od Paige Taylor Evans, doplnila ji výseky z březnového kitu od holek a zlatou nití, která vše krásně zjemnila.
A co jsem ukryla dovnitř? Ve Zlíně jsem nakoupila dárkově balené oříšky a k tomu jsem ušila malé brože. Na bílou látku jsem si otiskla stazonem razítková hesla z dílny Papero Amo. Hesla na bílém podkladu jsem pak našila na barevnou látku, vycpala brožky termolínem a doplnila zapínáním. A Saturnin dostal kostičku.

Chtěla jsem holkám darovat radost, a myslím, že se to povedlo. Oříšky prý padly do týdne.

A jak rozdáváte radost vy?