attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

středa 31. října 2018

CARDMAKING | Univerzální přání pro kluky i pro holky

S mým druhým příspěvkem pro blog Papergarden jsem se držela více při zemi a nevymýšlela žádné varianty jako posledně (psst, varianty budou příště!). Tentokrát mi připadla monochromatická kolekce Terra Incognita od UHK Gallery s těmi nejroztomilejšími obrázky zvířátek. Hned jsem se do nich zamilovala. A co s nimi? Rozstříhat na obdélníky a šup s nimi na přáníčka. 

Vyrobila jsem hned čtyři univerzální přáníčka. Jsou v tlumených hnědých barvách a hodí se pro kluky i pro holky, ty malé i ty velké. A taky je můžete darovat kdykoli a k čemukoli.




Jen co jsem uviděla čtvrtku s roztomilými ježky, křečky a prasátky (Arboreous), měla jsem hodně jasnou představu, jak budou vypadat finální přáníčka, a že na ně použiju mé oblíbené ozdoby - chipboardy, kytičky, perličky a zlatou niť. To se mi moc často nestává, většinou mi vzniká dílo pod rukama.





Původně jsem si myslela, že přání budou jen tak bez nápisů, ale když jsem si pročítala samolepková hesla Magic Fall - Kouzelný podzim, tak se k přáním skvěle hodila. Dovnitř každého přání jsem nalepila ještě kapsičku na peníze nebo poukázku s příslušným motivem zvířátka. 





Jedno přání je i s motivem stromu, ke kterému jsem přidala houbový domek. Roztomilost sama.



Použitý materiál:


Jak tvoříte vy? Míváte jasnou představu v hlavě, které se držíte, nebo improvizujete?

Krásné podzimní tvoření!