attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 15. listopadu 2018

VIDEONÁVOD | 5 inspirací a 1 návod na šitý obal na zdravotní průkaz



Milé maminky, také máte zdravotní a očkovací průkazy vašich dětí schované v plastových deskách? Já vím, je to praktické, ale moc parády to nenadělá. Pojďte to se mnou dnes změnit a vytvořit jedinečné obaly, které budou ostatní maminky v čekárně u paní doktorky nahlas obdivovat a tiše závidět.

Už nějakou dobu (ehm, dva roky) jsem měla v plánu na dcerčin průkaz udělat nějaký pěkný kabátek. Plán nakonec vyšel, ale k rozhoupání asi byla potřeba ta správná kolekce papírů. A tak jsem k tomu sedla a pár obalů našila. Jeden dcerce a ostatní jako dárečky pro těhulky.
 





A jaká kolekce mě k tomu nakonec dokopala? Byly hned dvě, obě od UHK Gallery a s pěknými obrázky. Tu první (Terra Incognita) jsem vám minule představila na přáníčkách. U té vznikl nápad a vytvořila jsem první prototypy. Ten s ježkem je pro moji Klárku



A ta druhá kolekce (Old Fashioned Christmas) mi připadla pro můj třetí příspěvek pro Paper Garden. Trochu jsem se té kolekkce lekla, protože byla ještě tmavší než ta předchozí a zase hnědá! Uff! Ale nakonec to šlo samo, když jsem tu hnědou zkombinovala s pěkně barevnými látkami. Navíc, obě kolekce se dobře doplňují.


Protože tyhle obaly taháme všude možně po taškách, použila jsem odolnější ozdoby, aby desky co nejdéle vydržely. Obal jsem samozřejmě otestovala a po náročnějším dvouměsíčním tahání obalu v batohu květy i vše ostatní stále drží






A zbytek vám prozradí slíbené VIDEO:


Vyrábíte z papíru také praktické užitné věci
Krásné tvoření!