attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

pondělí 3. prosince 2018

SCRAPBOOKING | Je mu rok… z bločku už je blog!

Je to už víc jak rok, co jsem nesměle publikovala můj první článek o scrapbookingu. Vzpomínám si, jak jsem byla děsně nervózní z toho, že si to někdo přečte a nebude se mu to líbit. Nebo spíš z toho, že vůbec někdo nakoukne do mého blogového deníku. Napsat ten článek mi trvalo hodně dlouho. Pořád jsem škrtala a upravovala a říkala jsem si, jak je to blogování a psaní hrozně těžký. A vida. Dnes píšu můj 41.článek a už to jde jako po másle. A co se za ten rok v mém malém tvořivém světě událo?

SCRAPSTYL


Můj styl se stále vyvíjí. Za ten rok a tři čtvrtě se dost změnil, troufám si říct, že markantně zlepšil a hlavně vytříbil. Zjistila jsem, že mi vyhovuje jednodušší zdobení a že mega načančané a vrstvené projekty nebudou moje parketa. Nejlépe se mi pracuje s čistými a jasnými liniemi, třeba i geometrickými vzory a taky jsem hodně zapojila šití. Šít papír je velká zábava! Pustila jsem se i do kombinace papíru a látky a tvořím prošívaná alba a deníky.


Do budoucna bych chtěla zkusit mixed media. Je to pro mě velká neznámá a cítím se někdy dost limitovaná. Mám totiž představu, která si přímo říká o trochu toho patlání a cákání…ale výsledek je nevalný. Takže na příští rok si naordinuji nějaký kurz. Zatím to zvládám jenom takhle jednoduše.
 TOUR DE SCRAPBOOKOVÉ OBCHODY

Díky tomuhle blogu se pohnul celý můj svět a splnilo se mi několik snů, a to nejen těch scrapbookových. Ale o tom zase jindy. Je až neuvěřitelné, co dokáže pár publikovaných článků. V únoru se tak z čista jasna zrodila má první spolupráce s Barčou z Vašeho kreativního světa. Byla jsem nadšená a doufám, že to bylo znát i z mých článků.

V květnu se mi splnilo další tajné přání a stala jsem se hostem v Diančině Paper Garden, krásném obchůdku plném papírových kytiček, papírů, chipboardů, různých ozdobiček a serepetiček, a to já můžu. Moc se mi tam líbilo, a tehdy jsem ještě netušila, že se od října připojím k jejich Design Teamu. 💙💙💚🔝🔝🔝💚💙💙

V červnu jsme jeli na dovolenou na jižní Moravu a já jsem tam samozřejmě musela zapojit i nějaké to scrapbookové potěšení. Vybrala jsem si výhru - Den s Papero Amo. V papírové cukrárně jsem se moc namlsala. 
A protože Pavlína s Aničkou a jejich kity vlastně můžou za to, že jsem začala scrapovat a objevila celý tenhle kouzelný svět, nadělila jsem si v říjnu i velký pražský workshop. Dokonce se i krasopsalo! Prostě pohádka.
 
JE LIBO JEDNO PŘÁNÍČKO?

Scrapbooking mě baví, to je všem asi jasné :-D  A protože jsem se do něj vrhla po hlavě s vervou mě vlastní, tak mi toho vzniká hodně pod rukama. Moc ráda tvořím stránky do našeho rodinného alba, a pak chodím odpočívat k přáníčkům, deníkům, krabičkám, sešítkům, obálkám… zkrátka toho vytvářím víc, než je schopna má rodina a okolí pojmout. A tak jsem logicky zamířila na Fler, kde své „přebytky“ nabízím k prodeji.

EDIT: Teď už můžete pohodlně nakupovat na mém e-shopu www.vipetapaperie.cz ;-)

Není ale nad to prodávat své výrobky osobně a získat tak rychlou zpětnou vazbu z první ruky. A tak jsem se zkusila prezentovat i na handmade trzích. V září poprvé a teď v prosinci podruhé; zatím jen v rámci jižních Čech. Příští rok  vyrazím třeba i do Prahy :)

BYLA TO JÍZDA

Když píšu tenhle přehled a výčet mých scrapbookových aktivit, zdá se mi až neuvěřitelné, co všechno se za jeden rok událo, co všechno jsem za jeden rok zvládla vytvořit a kam jsem své tvoření zase posunula. Člověk si to v tom letu událostí ani neuvědomí.

A teď to hlavní. Díky vám všem, co se za mnou občas stavíte na počtenou a podívanou, necháte mi milý komentář nebo si odnesete kousek inspirace. Scrapbooková komunita je neuvěřitelně milá, vstřícná a přátelská a já jsem ráda, že jsem součástí tohoto kreativního světa.

Milé ženy, těším se na další rok scrapování s vámi a všem nám přeju hodně krásných dokončených projektů a spoustu času na jejich tvoření!

Vaše Petra - Vipeta