attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

středa 26. prosince 2018

SCRAPBOOKING | Vánoční dekorace, která mi chyběla: kouzelná lucerna

Před Vánoci jsem přemýšlela, čím bych sobě i čtenářkám blogu Paper Garden vykouzlila úsměv na tváři a  zároveň vytvořila něco zajímavého z papírů značky Mintay. Jsem totiž okouzlena jejich vzory i barevnými kombinacemi a když se mi do rukou dostane taková krása jako je Christmas Stories, tak mám strach do papírů stříhnout. Každý papír tak otočím klidně desetkrát, než jsem si naprosto jistá. Jak to tedy dopadlo?


Měla jsem trochu dilema. Přáníčko jsem tvořit nechtěla, to mi bylo málo. Albíčko bylo zase moc, to už bych před Vánoci nestihla a navíc jedno překrásné už vytvořila Miluška i s videonávodem. Procházela jsem si jednotlivé papíry a moc se mi na nich líbila lucernička. To je ono! Co ji zhmotnit a udělat originální dekoraci? 



A pak už to šlo samo.  Už nějakou dobu jsem měla na mé pinterestové nástěnce uložený nápad na 3D lucerničku od talentované scrapbookerky Anny Shaman. Koncept byl jasný: zdobená lucerna s okénky z vellumového papíru, skrz které mihotá světlo čajové svíčky (té elektrické, samozřejmě!).


Na bílý papír jsem si nakreslila jednotlivé stěny lucerny, vystříhala je a obkreslila je na scrapbookový papír. Opět jsem tvary vystřihla, tentokrát každý zvlášť bez okrajů na slepení. Dále jsem slepila nejprve kostru z bílého papíru a tu polepila scrapbookovým papírem. Mezi bílý a scrapbookový papír jsem ještě vlepila vellumové clony do oken, které jsem předtím orazítkovala.
  

A nakonec to nejlepší - zdobení. Lucernu jsem otáčela dokola a zdobila jednu stěnu za druhou. Srnečka, kakao, baňky a perníčky tam musely být. Kromě vystříhaných motivů jsem použila i chipboardy  a horkou novinku - enamelky. Ty tomu dodaly to pravé kouzlo. Už nám svítí na okně a každý večer vytváří kouzelnou vánoční atmosféru. 


A kdo by si chtěl takovou lucerničku vytvořit, tak šablonu i seznam materiálu najdete v mém článku na Paper Garden. 

Krásné tvořivé svátky!