attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 3. ledna 2019

SCRAPBOOKING | Top 5 NEJ kolekcí roku 2018


Stejně jako v roce 2017 i letos (vlastně teda už loni, že jo) mám své srdcovky a oblíbenkyně. V minulých letech to u mě na plné čáře vyhrálo Pinkfresh Studio. Obhájí i teď svou pozici? A jaké jiné kolekce se dostaly do mého hledáčku? Je nový rok, a tak opět bilancuji. Pojďte si zase po roce se mnou zavzpomínat a ponořit se do svých scrapbookových zásob. A začínáme s…


TOP 5: Love In Bloom od Piatek 13

Ta nejkytičkovatější kolekce ze všech, ze které nemohlo vzniknout nic jiného než svatební minialbum. Ještě že se mi vdávala kamarádka a jí mohla tímhle dárkem udělat radost.

Listování minialbem ve videu:



TOP 4: Let Your Heart Decide od Pinkfresh Studio

Ano, rozhodně nemohli chybět. Letos se zase vytáhli s několika krásnými kolekcemi. Nejvíc mě dostala Let Your Heart Decide. Tu jsem prostě musela mít. A hned v závěsu je Indigo Hills 2 do fialova. Taková něžná kráska.



TOP 3: Just Chillin´od Studio Forty

Můj největší objev letošního roku jsou Studio Forty. Nejvíc jsem si zamilovala razítka z téhle kolekce. A papíry se taky vydařily. Vznikla spousta přáníček s liškou a taky December Daily.



Listování December Daily ve videu:



TOP 2:  Cute & Co. Od Piatek 13

Za mě letošní nejkrásnější miminkovská kolekce. Šetřila jsem si ji na něco výjimečného. Nakonec jsem vytvořila prošívané album se schovávačkami. Piatek 13 měl letos velmi plodný rok :)


Listování albem ve videu:



TOP 1: Dear Diary od Mintay

Značka Mintay mě ohromila asi nejvíc. Neznala jsem ji, dokud se neobjevila v Paper Garden. Největšími favority je Dear Diary, kterou si ještě šetřím na nějaké album, a taky Christmas Stories. Z té vznikla zatím kouzelná lucerna a uvidím, co ještě vymyslím.


Rok 2018 byl na krásné kolekce úrodný a výrobci se doslova předháněli. Těším se, jakými kolekci nás kdo letos překvapí.

Krásný nový tvořivý rok všem!