attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 24. ledna 2019

ALBUM | December Daily 2.0 aneb náš prosinec 2018


V roce 2018 jsem December Daily (DD) albíčko dělala poprvé. A proč teda December Daily 2.0? V prosinci 2017 jsem si totiž zkusila takovou polo DD verzi a udělala ho jako Project Life. Koho by zajímalo, tak články jsou tady a tu. Ale teď jsem ho chtěla udělat se vším všudy. Jak náš prosinec vypadal? A jak album v šité vazbě dopadlo?

 

Moje přípravy jste už mohly pozorovat v článku December Daily - to nejkouzelnější album v roce, který jsem sepsala pro naši milovanou Paper Garden. 

Do DD jsem stejně jako v roce 2017 zpracovala celý náš prosinec. U nás totiž Vánoce 24.prosince nekončí, ale teprve začínají. Dárky se rozbalují na několikrát u babiček a další příbuzných. A když už se s tím člověk dělá, tak ať je tam ten měsíc celý. Promiň, Ali ;-)



Krásné papíry od Studio 40 už nepotřebovaly žádné extra zdobení. Stačilo označit stránky čísly a pár českých samolepek k tomu. A co jsme všechno zažili? 

Podívejte se na videoprohlídku:



Ať vám jde tvoření letos od ruky, já jsem si předsevzala dokončit minialbum z naší svatební cesty z roku 2015. Snad vám ho brzy ukážu ;-)