attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

úterý 19. března 2019

SCRAPBOOKING | Kolekce od Studio 40 patří do alba


V loňském roce se v obchůdku Papergarden objevila nová značka - Studio40. Nádherné kolekce papírů, skvělé samolepky, neokoukaná razítka a boží chipboardy. Na stránky do alba neodolatelné. A já neodolala. Co všechno už jsem z kolekcí od Studio 40 vytvořila?

Poprvé jsem značku zaregistrovala u Valiky (@nilla.crafts), která byla členkou DT Studia 40. S Péťou (@petrazpapiru) jsme se zamilovali do loňské jarní a letní kolekce a tu nádheru jsme si musely objednat přímo z Polska. Díky, Peti ;)



A podzimní domečková kolekce už byla na Papergarden a dokonce se samolepkami v češtině! Šup do košíku.


Zimní kolekce byla opět vydařená, nezbyl mi z ní ani kousek. Vše padlo na December Daily.


Po novém roce přišla další bomba, kolekce Superhrdinů! Na akční layouty a project life stránky jako dělaná. A já si tvoření z ní náležitě užila.

 
Na jaro je nachystaná Daydream a já už se nemůžu dočkat! To budou stránky!

Jak to máte se Studio 40 vy? Ano nebo ne?