attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 28. března 2019

LAYOUT | Zamilované layouty k 9.výročí


Letos to bylo 9 let, co jsme s mužem spolu. Za tu dobu se událo neuvěřitelné množství věcí… Chtělo to tedy nějaký významný dárek. A protože muž si přál girlandu s našimi fotkami na zeď, rozhodla jsem se, že mu ji tedy k výročí daruji. Pojďte nakouknout, co jsem vytvořila.

Vytvořila jsem ji už v lednu a o tom, jak vznikla, jste si mohli přečíst v mém článku na blogu Papergarden. Tři layouty jsem spojila v girlandu a zabalila ji do třicítkové krabice.


Byla jsem opravdu nervózní z toho, jak se mužovi dárek bude líbit, protože jsem nad ním strávila 5 večerů. A líbil se. Muž byl nadšený a nepadlo ani jedno kritické slovo, takže jsem se tentokrát trefila. Hodně fotek, málo zdobení a veselé barvy.


Příští rok to bude 10 let, co jsme spolu a 5 let od naší svatby. Hmm… jsem zvědavá, jak tohle trumfnu :-D




Tvoříte také scrapové dárky pro své drahé polovičky?