attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

sobota 1. června 2019

První album pro miminko – jak ho vybrat?









Jak vybrat první album pro miminko? Ve 21. století těžká otázka. Když jsme totiž byli malí, bylo na výběr jen pár designů převážně v modré pro kluky a v červené pro holky. Ale dnes máme k dispozici nejrůznější tvary, barvy a tloušťky dětských alb. Které je to pravé pro vaše děťátko? 


Nejprve se rozhodněte, kolik let života vašeho děťátka do alba chcete zdokumentovat. Zatím jen první rok nebo to bude album na 5 let?


Jak moc má být album předpřipravené? Dáváte přednost bílým listům nebo byste rády měly už něco málo nazdobené?


A co takhle spojit album s deníkem a mít tak fotky i texty u sebe? Nebo si to chcete dělat raději podle sebe?


Tohle album pro první rok miminka jsem vytvořila pro Olivii. Její maminka ho dostala jako dárek k jejímu narození. Pojďte nahlédnout a inspirovat se, jak může album pro první rok vašeho děťátka také vypadat.

Jak vypadá album uvnitř?




První album je důležité. Jestli máte v plánu mít první rok miminka pořádně zdokumentované a fotíte hodně a rádi, doporučuji věnovat prvnímu roku vašeho děťátka celé jedno album. Více podrobností o tom, jak jsem to s prvním albem měla já sama se dočtete v tomto článku.

Vaše Petra Vipeta