attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

pátek 27. prosince 2019

LAYOUT| Nacpi tam co nejvíc fotek

Letošní rok jsem byla v našem albu vysoce aktuální. Fotky jsem zpracovávala vždy s měsíčním zpožděním a dělala jsem převážně PLkové stránky. Ale vzniklo i pár layoutů, které považuji za takové třešničky na dortu. Ale dát tam jen jednu malou fotku? Plýtvání. A tak jsem jich tam vždy cpala co nejvíce. Pojďte se inspirovat vícefotkovými layouty.

1. 

Čtyřfotkový layout s obdélníkovými fotkami naležato mi dal pěkně zabrat. Srovnat obdélníky na čtverec není žádná sranda. Trval mi asi 3 hodiny!

kolekce Serendipity od Piatek 13



2.

Tři fotky na diagonále čtverec na čtverci? Pohodička. Diagonály tvořím nejraději. Vypadají dobře a skvěle se s nimi pracuje. Layout byl sfouknutý za 1 hodinu.

kolekce Super You of Studio40

3. 

Opět diagonála v hlavní roli. A moře vystřihaných květin. A tady jsem se poučila. S obdélníkovými fotkami na výšku se pracuje o mnoho lépe. Layout jsem si střihla na našem design týmovém teambuildingu za 90 minut.


kolekce Let´s Flamingle od Piatek 13


4.


Naše letošní dovolená vyšla na dva layouty a dvě PL stránky. Tady je první layout v mřížce 3*3. Za mě naprosto nejlepší geometrická kombinace na čtvercový layout. Kolik čtverců celkem najdete na layoutu? Napište mi to do komentáře pod článkem ;-)





kolekce Stardust od Family Portraits

5.

Druhý layout je trochu divočejší a hrála jsem si na něm pro změnu s obdélníky na výšku – 3 obdélníkovými fotkami a negativem papírových chipboardů. Trochu mixed media a krasopísmo, to je můj styl roku 2019.








6.

Tahle fotka mluví za vše a zasloužila si své čestné místo v našem albu. Kvůli naší „fashion girl“ jsem překousla, že bude na stránce opravdu jen jedna fotka. Ještě jsem ji vytiskla pěkně velkou 13*18 cm. Co dodat? Snad jen ať žije diagonála!



kolekce Night Garden od Fabriky Dekoru


7.


Fotky na této stránce tvoří půlkruh a tvarem kopírují větvičky na podkladu, které jsou také naaranžované do půlkruhu. Středová kompozice je o něco náročnější a možná bych ji příště posunula o maličko výš. Ale víte jak, dva layouty (tento + předchozí) hotové za 1 hodinu, to je sen.



No a to je vše, mé milé ochránkyně vzpomínek. Jaké kompozice a tvary fotek používáte vy? Doufám, že jste našly zase další inspiraci pro tvoření vašich rodinných alb a budu se těšit na vaše komentáře. 

Vaše Petra Vipeta