attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

sobota 18. ledna 2020

Lidi fotky milují – kde všude je skladují? Poznejte všech 7+1 míst

No přeci ve fotoalbech, to je přeci jasné. Ne tak docela. Je nepřeberné množství způsobů, jak můžete své fotky dokumentovat. Od digitálních složek kdesi na síti až po fotku přilepenou jen tak na zeď. Znáte všech 7 +1 míst, kde máme fotky nejčastěji schované?


1. Fotky na mobilu

Taky fotíte na mobil? Já jo. A mám tam mraky fotek. Nicméně když se mi zasteskne, fotky mám hned po ruce. Občas je potřeba je ale protřídit.


2. Fotoknihy


Je to rychlovka. Fotky vytřídíte, upravíte, nasázíte do připravených šablon a za pár dní k vám dorazí celá kniha. Skvělý způsob, jak jednou za rok levně zpracovat fotky.


3. Klasická alba


Stále velmi oblíbená varianta a velká stálice. Fotorůžky také stále frčí, ale naštěstí je už pomalu nahrazuje oboustranka a washi pásky.


4. Scrapbooking


Kdo miluje ozdobičky a rád si s fotkami hraje, tak brzy propadne tvoření scrapbookových alb s velkými stránkami či stylem Project Life. Ale bacha, leze to do peněz.


5. Minialba


Takový malý scrapbooking. Za mě ideální na zpracování fotek z prodlouženého víkendu nebo jako dárek. Protože je to ťuťu ňuňu.


6. Cestovní deníky


Lepení fotek a samolepek do sešítku a k tomu pár odstavců o tom, co jste na výletě zažili, je jedna z nejzábavnějších aktivit. Člověk to dobrodrůžo prožije znova. Ha!

7. Obrazy

Nesmím zapomenout na fotoobrazy nebo staré dobré fotky v rámečku. Zkrátka ani na zdi nesmí fotky chybět. Tento obraz je udělaný scrapbookovou technikou mixed media.

8. A kde ještě?

Když pomineme, že je máte ve složkách na počítači, tak jsou to online galerie, sociální sítě, blogy, fotokalendáře, fotopotisky na trička, hrnečky, klíčenky... fotky jsou všude!

Jak skladujete, vystavujete nebo dokumentujete fotky vy? Viděli jste něco, co už vám přišlo přes čáru? Napište mi do komentáře :)