attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

neděle 17. prosince 2017

CARDMAKING | Vánoční "swetrová" přání


Minulý rok jsem žádná vánoční přání netvořila ani nerozesílala. Mezi plenkami a kojením našeho tehdy dvouměsíčňátka jsem zvládla akorát tak zabalit dárky a udělat na ně pár visaček. To byl vrchol mé tvořivosti. Letos jsem si to chtěla vynahradit, a tak jsem sáhla po vánočním kitu, abych to měla pěkně sladěné a aby to šlo od ruky. Přeci jen, dala jsem si jako vždy velké cíle a tak trochu nestíhám… sestříhat video pro rodiče, udělat tři alba pro prarodiče, k tomu ještě December Daily… Štědrý den je za rohem a já nejsem ani v půlce. Držte mi palce! A tady je přehlídka těch krasavců.

Sáhla jsem po Card kitu od Papero Amo, byla tam ta skvělá zimně vystylovaná zvířátka a ty já můžu! A ty razítka jsou taky dokonalá. Silvii se to fakt povedlo! V kitu jsou kromě výseků a samolepek designové papíry z kolekce Sweater Weather od American Crafts. Designy jsou moc povedené a nejvíc mě zaujaly ty se "svetrovým" vzorem. Z kitu se tvořilo samo, zbyl mi jen jeden papír, pár výseků a samolepek, které využiju v albu. Některá přání jsou hooodně jednoduchá, dvě jsou interaktivnější a ještě vzniklo pár visaček. Tak se pokochejte.

 



 






Tak schválně, které je váš favorit? Já se zamilovala do těch červených. A to s těmi růžovo-červenými květy asi zůstane doma :-D