attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

neděle 31. prosince 2017

SCRAPBOOKING | Top 5 NEJ kolekcí roku 2017

Jste na tom taky tak, že máte na konci roku potřebu aspoň trochu zabilancovat? Podívat se, co se povedlo, co se naopak nezdařilo, co nového přibylo a co už v novém roce nechcete? Já jsem si zabilancovala nad mými scrapovými zásobami a vybrala jsem ty NEJ kolekce, které mě ohromily, překvapily nebo prostě totálně dostaly. Pojďte si se mnou zavzpomínat a ponořit se do svých scrapbookových zásob. A většina těch kolekcí je překvapivě od…

…Pinkfresh Studia! Je to jasný, miluju prostě decentnější pastelové vzory na bílém podkladu. A taky vystřihování. A geometrické tvary.

TOP 1: Pinkfresh Studio - Indigo Hills
Krásně jemná, vodovková a do modra. No, některé papíry jsem si ještě musela dokoupit.
TOP 2: My Mind´s Eye - Palm Beach
Pro mě osobně naprosto největším překvapením byla tato kolekce. Neměla jsem totiž nikdy moc ráda zlaté elementy a symboly léta jako ananasy nebo plameňáky. Ale říkala jsem si, že za zkoušku člověk nic nedá. No a teď už ty letní a lesklé věci zbožňuju.
 
TOP 3: Pinkfresh Studio -  Live More
Geometrická, jednoduchá, boží. Krásně se z ní tvořilo a skoro nic mi nezbylo.
TOP 4: Pinkfresh Studio - Escape the Ordinary
Trojúhelníky, šestiúhelníky, trávová a hořčičná barva? Univerzální kolekce, co jde použít ke všemu možnému! Brousila jsem si na ni dlouho zuby, ale pořídila jsem si ji v listopadu a moc z ní nestihla. Takže příští rok se do ní ještě pustím!
TOP 5: Pinkfresh Studio - December Days
A v prosinci přišla další krása v podobě hvězd, domečků, stromečků, ptáčků a světelných řetězů…  Podoba vánočních stránek byla jasná!

A ještě jednu kolekci musím vyzdvihnout. A to Sweater Weather od American Crafts. Nejdřív jsem na ni koukala nedůvěřivě, ale jak to tak bývá, to, co se mi líbilo nejmíň, jsem nakonec použila nejvíc. Svetrové vzory, červená a zelenkavá? Moje nová závislost.
A co si přát do nového roku? Kopu enamelkového štěstí, pořádný kus barevného zdraví, nepřebernou radost z nových designových papírů a hlavně moře času na pohodové tvoření!