attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 8. března 2018

CARDMAKING | Mrazivá shaker card s tajným vzkazem


Únor byl ke konci hodně mrazivý a vypadá to, že nás březen zatím taky šetřit nebude. Takové počasí je ale ideální na šálek dobrého čaje a nějaké to tvoření pěkně doma v teple. Já jsem se tentokrát pustila do přáníčka a nechala jsem se inspirovat právě tím mrazivým počasím. Ojíněné větvičky a zasněžené hvězdičky. A za okýnkem tajný vzkaz…

Nějakou tu shaker card jsem si chtěla zkusit už dávno. A taky jsem chtěla použít glitrové prášky, které jsem dostala k Vánocům. Teď se naskytla skvělá příležitost k narozeninám mamky mého muže, která má ráda skvrnité výrazné vzory. Takže jsem sáhla po zbytku stránky alá stracciatella a ztlumila ji chladnější mentolovou od obchůdku Váš kreativní svět.
Ale to bych nebyla já, abych si to udělala jednoduché… Chtěla jsem tam dodat ještě nějakou "vychytávečku" navíc - vysouvací kartičku. Přání je trochu buclatější, ale zato s pořádným 3D efektem! A hlavně, mamince se líbilo :)
Podrobný fotonávod jak na to najdete na blogu Váš kreativní svět :) Tak šup šup a pochlubte se, co v tomhle nečasí tvoříte vy!