attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 22. března 2018

CARDMAKING | RECYKLACE | Razítkuju velikonoční přání

Jak už jsem zmiňovala tady, razítkování a vybarvování razítek je pro mě náročná disciplína. Pár razítek už jsem si nasyslila, a tak přišel čas je na Velikonoce oprášit a potrénovat se. A taky využít nějaké ty staré odstřižky papíru, zásoby saténových stuh a další poklady… i na peří dojde!

Letos jsem tvořila přání ve dvou barvách  - sytě růžové a hráškově zelené. Tak trochu o tom rozhodly barvy stuh a odstřižků papíru.


Jako první jsem narazítkovala slepici s kuřátkem. Růžové přání je bez textu, zato s barevnými peříčky našich andulek.  Zelené přání je s textem na zbytku vellumu. Text jsem si předepsala na papír a pak přes vellum několikrát obtáhla, abych to měla stejné :-D

Další přání ovládli velcí zajíci. Zelenému zajíci jsem upletla pomlázku z jutového provázku a jako mašli jsem použila zbylé vývazky z naší svatby. Konečně! Ale ještě mi jich teda dost zbylo… Růžový zajíc má trochu free "veselé" Velikonoce s drinkem v tlapce. To razítko si o to prostě řeklo!
 
Následují roztomilý králíci. Jeden je teda modrý, ale ladí k té krásně modré stuze. A zamilovaní králíci na růžové mají pod stuhou pozadí z produktového štítku. U těhle dvou stuh jsem pochopila krásu saténu, který jsem doteď nevěděla jak využít. Přáním fakt sluší!

A ještě jedna vychytávka nakonec, a tou je velikonoční shaker magnetek na ledničku. S králíkama. Echt recyklovaný. Magnet je z nějakého jogurtu, acetátová fólie je zase z balení od lepicí pásky a shakerové korálky jsou relikvií z mého korálkového období. Jo, recykluju ráda. O mojí recyklaci na druhou jsem psala tady.

A tady jsou všichni ti krasavci spolu. Spousta parády a krabice se zbytky je o něco lehčí… na jak dlouho asi?
A v jakém stylu tvoříte velikonoční přání letos vy?