attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

čtvrtek 21. června 2018

CARDMAKING | Letní vábení

Léto už je tu! Hurá do plavek, knížku do jedné ruky, zmrzlinu do té  druhé a šup k vodě! Krásná představa. Já ale jen u představy nezůstala...

...ale přetavila jsem ji v letní dárečky z loňské letní kolekce od My Mind´s Eye. O téhle kolekci už jsem se zmiňovala tady. Chtěla jsem si zkusit něco nového a spotřebovat i malé odstřižky papírů. A tak vznikla přání. S dárkem!

Jakým? Protože jsem chtěla tvořit takové malé dárkové sady k svátkům a narozeninám, a měla jsem papíry o rozměrech 15x15 cm, tak jsem se rozhodla pro malé milé dárečky. Ozdobila jsem magnetky na ledničku, udělala poznámkové bločky a starým sešitům navlékla nový kabátek. A tady je výsledek.







A kdo nemá dost, tak se může pokochat více fotkami na flershopu.

Krásné letní vábení!