attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

pátek 24. listopadu 2017

CARDMAKING | Jeden prášek prosím aneb popráškuj to!

Brusho Colours
Moc ráda tvořím a snad ještě radši nakupuju materiál na tvoření (psst!). A protože se to prodraží, tak sleduju různé akce scrapobchodů nebo se účastním různých challenges. A když se poštěstí, tak vyhraju slevu. A protože se poštěstilo, získala jsem slevu na nákup v Hurá papíru za účast v jejich Hurásketchi. Mrkněte tam a zkuste taky nějaký sketch, tvoří se podle nich jedna radost. Ale o tom až jindy… Když už jsem tu slevu měla, přidala jsem si do košíku taky něco nového na ozkoušení. Práškové barvy Brusho Colours a Paper Artsy. Tyhle barvy dokážou divy. A taky dělají překrásné mapy.

A právě vytváření krásných mapových pozadí, která vypadají jako měsíční krajina, mě moc lákalo. S barvami se krásně pracuje, jsou vodou ředitelné, hezky syté a vydrží opravdu dlouho. Stačí použít opravdu málo barvy a výsledek je perfektní. A když se vám to nepovede, naředíte to vodou a vytváříte nové mapy od začátku. 

A jak to teda funguje? Buď si můžete v kelímku rozmíchat vodu s trochou barvy a pak postupujete jako u klasických akvarelových technik. Nebo si navlhčíte papír a na něj pak nasypete trochu prášku. Buď můžete rozmývat štětcem nebo si vezmete rozprašovač s vodou a stříkáte vodu a dosypáváte prášek. Katka Dachovská k tomu vytvořila suprové tutorialy tady a tady, tak se podívejte a hned pochopíte, co a jak, a budete ty prášky chtít taky :)

Já jsem zkoušela oba způsoby. U prvního přání jsem chtěla sytý podklad. Hodně jsem rozmývala barvu rozprašovačem s vodou, několikrát dosypávala prášky a nakonec zapojila i štětec. Použila jsem růžovou Paper Artsy barvu a šedou a modrou Brusho Colour. Stejné tři odstíny jsem použila i na vybarvení ptáčka ze srpnovo-zářijového Card kitu od Papero Amo a přidala jsem mu ještě fialovou barvu, kterou jsem smíchala z modrého a růžového prášku. Na rámeček přání jsem narazítkovala zelené větvičky a zapekla je průhledným embossovacím práškem. Chtěla jsem tam vnést efekt rosy.
Brusho Colours
U dalších dvou přání jsem chtěla světlý podklad.  U modrého přání jsem použila prášek opravdu jen decentně. A přání jsem dokončila modrou razítkovací barvou a razítky z říjnovo-listopadového Card kitu opět od Papero Amo.
Brusho Colours
U růžového přání je podklad modro-růžový a trochu sytější. Přání jsem orazítkovala stejně jako to modré, akorát jsem použila růžový inkoust, vše zapekla průhledným embossovacím práškem a mráčky vyplnila tekutými enamelkami. Žůžo růžo :)
Brusho Colours
Tak co, zkusíte je taky? Skvělý výsledek zaručen!