attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

pondělí 27. listopadu 2017

SCRAPBOOKING | Podzimní inspirace

razítko Papero Amo
Podzim je v plném proudu a s ním i podzimní tvoření. Některé z nás skočí z letních dnů  rovnou na zimní, vánoční a novoroční projekty a jiné to zase odkládají na poslední chvíli. Já osobně mám podzim a jeho barvy moc ráda, a protože mi z loňského roku zbylo pár podzimně laděných kolekcí, tak jsem se pustila do spotřebovávání a uvolňování skladového prostoru :-D

Vytvořila jsem pár přáníček pro narozeninové oslavence v typických podzimních barvách, s listy a jeleny. A taky nějakou tu stránku do alba, taky typicky podzimní. Nechtěla jsem o ty barevné kombinace přijít. Zbytek alba mám totiž laděný do světlých barev babího léta. A kde jsem vzala inspiraci? Každý měsíc se účastním nějaké challenge. Zkusím si tak různé barevné kombinace, nezvyklé kompozice nebo neokoukané vychytávky a témata. A občas i něco vyhraju :) Tak jdeme na to.

První přání je s jeleny na tmavě vínovém a dřevěném podkladu se zlatými akcenty. Čtvrtku s jeleny (koupila jsem ji u Organizatorka.sk) jsem použila na základě inspirace pro challenge u Scrapper.sk.
razítko Papero Amo

A když už jsem ty krásné čtvrtky s jeleny a dřevem rozstřihla, tak jsem je využila komplet. Další přání je velmi podobné, přibyly jen zelené listy a vellum. Přání vzniklo podle barevné paletky u Papercards.cz.
razítko Papero Amo

Třetí a moje nejoblíbenější přání je s liškou, listy a s oranžovo-žlutými akcenty. Bylo vytvořeno podle barevné paletky od Pretty Papers.
razítko Papero Amo

A protože pro challenge u Pretty Papers můžete tvořit i layouty, tak jsem se touto paletkou inspirovala hned dvakrát. K ruce jsem si vzala řádivou čtvrtku od Amy Tangerine z kolekce Oh happy life a využila několik starších kitů od PA k dozdobení. Nakonec jsem to prošila na stroji a muchomůrky pěkně orámovala.

Druhý layout je opět z kolekce Oh happy life. Tentokrát jsem vyřezávala jednotlivé lístečky, které jsem podlepila barevnými zbytky čtvrtek. Vyřezané lístečky jsem pak použila k dekorování. Podmínkou pro challenge u Papero Amo bylo použít dvě stejné fotky, tak jsem to vyzkoušela. A světe div se, vypadá to dost dobře.
razítka od Papero Amo

Inspirovat se a vyhrát k tomu nějakou tu slevu nebo tvořivý balíček? Ano, prosím! A co vy? Účastníte se taky různých challenge a obohacujete tak své tvoření?