attribution=setup_tool page_id="1929378090723498" theme_color="#ff5ca1" logged_in_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta" logged_out_greeting="Krásný den! Kdybyste chtěli pomoci s výběrem, tak mi napište. Vaše Petra Vipeta">

středa 29. listopadu 2017

SCRAPBOOKING | Adventní kalendář v obálce

Adventní kalendář. Taky ho necháváte na poslední chvíli? Já do posledního momentu nemám nic vymyšleno ani sehnáno, a pak ho rychle tvořím z toho, co mám doma. Klasický kalendář s čokoládkami z našeho dětství nepřichází v úvahu, dcerka je na čokoládu ještě malá. Tak co připravit pro naše nejmenší?

Minulý rok byly dceři dva měsíce, takže to bylo pro nás jen takové symbolické. Vytvořila jsem rychlý obálkový adventní kalendář. Obálky jsem naplnila pohádkami, které jsem našla na internetu a vytiskla je na papír. A tatínkovi jsem tam přidala perníček za odměnu. Pohádky nám totiž četl u večerního kojení.

Letos je dcerce 14 měsíců a má moc ráda fotky. Jenomže zatím jakýkoli papír zmuchlá a ožužlá. A tak jsem zrecyklovala loňské obálky a naplnila je zalaminovanými kartičkami. Zalaminovala jsem 24 našich fotek a když se kartička otočí, je tam obrázek. Až se otevře poslední obálka a dcerka bude mít všechny kartičky pohromadě, proděravím je a svážu do knížky knihařskými kroužky, aby si mohla listovat.

EDIT 15.11.2018:
Po roce namáhání, prohlížení a testování mou dcerkou, která se letos přehoupla do svého druhého roku, hlásím, že laminované kartičky to všechny přežily ve zdraví. Jen knihařské kroužky jsem vyměnila za umělohmotné, které nejdou tak snadno rozevřít.

Tady jsem sepsala seznam potřebných věcí. Rozepisovat postup není třeba, koukněte na fotky a inspirujte se. A dejte mi vědět, jaký kalendář tvoříte vy, ať se inspiruji na další rok ;-)


Co je potřeba:

Kalendář

  • 24 kolíčků
  • Provázek na zavěšení
  • 24 obálek
  • Různá razítka a razítkovací barva na ozdobení obálek (nebo fixy/pastelky k popsání obálek)

Náplň do kalendáře

  • Pohádkový adventní kalendář
    • 24 pohádek vytištěných na papír
    • 24 perníčků/jiných sladkostí/obrázků/samolepek/aktivit/…
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Laminovaný adventní kalendář
    • 24 fotek 10x15
    • 24 kartiček 10x15 s vytištěnými motivy (na Pinterestu je spoustu krásných obrázků, můžete se inspirovat tady)
    • Laminovačka
    • Laminovací folie
    • Knihařské kroužky
    • Děrovačka